四哥仔

Cry Me Out - Pixie Lott

未果寻病终:

I got your emails

我接到你的邮件

You just don't get females

你没有找到女朋友

Now do you?

那么现在呢?

What's in my heart

我心中所想

Is not in your head anyway

反正你也不再留恋

 

Mate, you're too late

你太晚才出现

And you weren't worth the wait

当时的你也不值得我去等待

Now were you?

现在的你值得了吗?

It's out of my hands since

自从你毁掉了你的最后一次机会

You blew your last chance

我已经不再在乎你

When you played me

当你玩弄我的感情时

 

You'll have to cry me out

(你就该知道)你一定会为我哭泣

You'll have to cry me out

你一定会为我哭泣

The tears that'll fall

而你流的眼泪

mean nothing at all

什么也代表不了

It's time to get over yourself

是时候放手了

 

Baby, you ain't all that

宝贝,你什么都不是

Baby, there's no way back

宝贝,已经没有回头路可走了

You can keep talking

你可以继续说服我

But baby, I'm walking away

但我会依然会离开你

 

When I found out

当我发现

How you messed me about

你怎么玩弄我的

I was broken (broken)

我已经心碎

Back then I believed you

我曾经相信过你

Now I don't need you no more

但现在我不再需要你了

 

The pic on your phone

你手机里的照片

Proved you weren't alone

证明你不是一个人

She was with you

她是和你在一起的

Now I couldn't care

但现在我不关心了

'Bout who, what or where

她是谁,或者什么

We're through

因为我们的关系结束了

 

You'll have to cry me out

你一定会为我哭泣

You'll have to cry me out

你一定会为我哭泣

The tears that'll fall

可你落的眼泪

mean nothing at all

什么也代表不了

It's time to get over yourself

是时候放手了

 

Baby, you ain't all that

宝贝,你什么都不是

Baby, there's no way back

宝贝,已经没有回头路可走了

You can keep talking

你可以继续说服我

But baby, I'm walking away

但是宝贝我依然会离开你

 

Gonna have to cry me out

你会为我哭泣

Gonna have to cry me out

你会为我哭泣

Boy, there ain't no doubt

宝贝,你毫无疑问的

Gonna have to cry me out

一定会为我哭泣

 

Won't hurt a little bit

你再也不能伤害到我了

Boy, better get used to it

男孩你最好习惯

You can keep talking

你可以继续说服我

But baby, I'm walking away

但是宝贝我一定会离开

 

 

 

You'll have to cry me out

你一定会为我哭泣

You'll have to cry me out

你一定会为我哭泣

The tears that'll fall

而你落得眼泪

mean nothing at all

什么也不能代表

It's time to get over yourself

是时候放手了

 

Baby, you ain't all that

宝贝,你什么都不是

Baby, there's no way back

宝贝,已经没有回头路可走了

You can keep talking

你可以继续说服我

baby, I'm walking away

但我依然会离开你

 

You'll have to cry me out

你一定会为我哭泣

You'll have to cry me out

你一定会为我哭泣

The tears that'll fall

而你落得眼泪

mean nothing at all

什么也不能代表

It's time to get over yourself

是时候放手了

Baby, you ain't all that

宝贝,你什么都不是

Baby, there's no way back

宝贝,已经没有回头路可走了

You can keep talking

你可以继续说服我

But baby, I'm walking away

但我依然会离开你


评论

热度(16)